Rok 2023 - Zapytanie ofertowe dot. zatrudnienia specjalistów
POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
W BIAŁYMSTOKU
ul. Słonimska 15/1, 15-028 Białystok, tel. 85 741 62 35, 518 974 432,
e-mail: kontakt@pppp.bialystok.pl
____________________________________________________________________________________
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA SPECJALISTÓW
W PODZIALE NA CZĘŚCI
którego przedmiotem jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających
z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającego uchwalę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P.) z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań Wiodących Ośrodków Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczych (Dz.U. poz.1712) – zadanie 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstok
ul. Słonimska15/1
15-028 Białystok
NIP: 966-16-85-459 REGON 052213037
tel. 85 741 62 35
e-mail: kontakt@pppp.bialystok.pl
Zamówienie finansowane jest z budżetu Państwa w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającego uchwalę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P.) z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”.
1. Informacje ogólne:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną z części przedmiotowego zapytania.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Oferty mogą składać osoby fizyczne oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą na swoje imię i nazwisko.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań Wiodących Ośrodków Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w podziale na następujące części:
Część I zamówienia:
Specjalista I –pełnienie funkcji fizjoterapeuty posiadającego kwalifikacje do pracy metodami Bobath, Vojty, Fits, Maes, terapii w ortezach – Spider Suit.
Do realizacji zamówienia w części I Zamawiający wybierze max. 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług fizjoterapeuty;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5) opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7) prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część II zamówienia:
Specjalista II –pełnienie funkcji fizjoterapeuty posiadającego uprawnienia do terapii osteopatycznej, trojpłaszczyznowej stóp, PNF, skolioz, McKenzie.
Do realizacji zamówienia w części II Zamawiający wybierze max. 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług fizjoterapeuty;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6)opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część III zamówienia:
Specjalista III –pełnienie funkcji pedagoga, posiadającego uprawnienia do terapii integracji sensorycznej, wspomagania rozwoju dzieci.
Do realizacji zamówienia w części III Zamawiający wybierze maksymalnie 3 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością , ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część IV zamówienia:
Specjalista IV– pełnienie funkcji pedagoga z uprawnieniami do terapii integracji sensorycznej, neuroterapii Biofeedback, z uprawnieniami trenerskimi umiejętności społecznych i diagnozy oraz treningu uwagi słuchowej.
Do realizacji zamówienia w części IV Zamawiający wybierze max. 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część V zamówienia:
Specjalista V– pełnienie funkcji psychologa i terapeuty z uprawnieniami do terapii integracji sensorycznej, diagnozy autyzmu ADOS-2.
Do realizacji zamówienia w części V Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część VI zamówienia:
Specjalista VI – pełnienie funkcji psychologa, tyflopedagoga i socjoterapuety oraz z uprawnieniami do diagnozy i treningu uwagi słuchowej, neuroterapii Biofeedback.
Do realizacji zamówienia w części VI Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;
4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część VII zamówienia:
Specjalista VII– pełnienie funkcji pedagoga, neuroterapeuty Biofeedback z uprawnieniami do diagnozy i treningu uwagi słuchowej, terapii taktylnej.
Do realizacji zamówienia w części VII Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeutycznych;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część VIII zamówienia:
Specjalista VIII - pełnienie funkcji pedagoga z uprawnieniami do prowadzenia terapii pedagogicznej.
Do realizacji zamówienia w części VIII Zamawiający wybierze max 4 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych pedagogicznych usług terapeutycznych;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część IX zamówienia:
Specjalista IX –pełnienie funkcji pedagoga, oligofrenapedagoga.
Do realizacji zamówienia w części IX Zamawiający wybierze max 3 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych pedagogicznych usług terapeutycznych;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część X zamówienia:
Specjalista X – pełnienie funkcji psychologa z uprawnieniami trenerskimi w obszarze trener umiejętności społecznych i terapii behawioralnej.
Do realizacji zamówienia w części X Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osobę, które złożą najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;
3)wzmacnianie kompetencji wychowawczych rodziców, porady, konsultacje dla rodziców;
4)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom, koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym: zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach, prowadzenie akcji informacyjnych;
5) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
6)organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców, prawnych opiekunów, opiekunów faktycznych dziecka doskonalących ich kompetencje rodzicielskie;
7) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie.
Część XI zamówienia:
Specjalista XI– pełnienie funkcji logopedy, neurologopedy, terapeuty jąkania, terapii miofunkcjonalnej, terapii karmienia i wybiórczości pokarmowej.
Do realizacji zamówienia w części XI Zamawiający wybierze maksymalnie 3 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością lub zagrożonych niepełnosprawnością w zakresie problemów rozwojowych dziecka, wskazywanie jednostek i form kompleksowej, specjalistycznej pomocy;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług z zakresu logopedii;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6)opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część XII zamówienia:
Specjalista XII– pełnienie funkcji logopedy ze znajomością specyfiki pracy dzieci z autyzmem.
Do realizacji zamówienia w części XII Zamawiający wybierze 3 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu logopedii;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część XIII zamówienia:
Specjalista XIII– pełnienie funkcji logopedy, neurologopedy z uprawnieniami do elektrostymulacji obszaru ustno-twarzowego, terapii miofunkcjonalnej, kinesiotapingu, terapii niemowląt i małych dzieci.
Do realizacji zamówienia w części XIII Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu logopedii;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część XIV zamówienia:
Specjalista XIV – pełnienie funkcji hipoterapeuty.
Do realizacji zamówienia w części XIV Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejszą ofertę.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu hipoterapii;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
6)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Część XV zamówienia:
Specjalista XV– pełnienie funkcji pedagoga i terapeuty z uprawnieniami do terapii integracji sensorycznej i zajęć socjoterapeutycznych.
Do realizacji zamówienia w części XV Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejsze oferty.
1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;
2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;
3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;
4) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności i zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;
5)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
6) opracowanie programu terapii z uwzględnieniem potrzeb dziecka i jego rodziny wraz z monitorowaniem i analizą skutecznej pomocy dziecku i rodzinie oraz uwzględnienie zmian w programie;
7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.
Ponadto do zadań wskazanych specjalistów należeć będą następujące zadania:
- poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”;
- wzmacnianie kompetencji wychowawczych rodziców, organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców, opiekunów prawnych, opiekunów faktycznych dziecka;
- wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom, koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym: zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach, prowadzenie akcji informacyjnych.
Czas pracy Specjalistów I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV.
Czas pracy poszczególnych specjalistów z jednym dzieckiem wynosi 1 h.
Ogółem na pracę z dzieckiem i jego rodziną przeznaczono w 2023 r. - 7 060 godzin
- Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot został zrealizowany w terminie:
Część I – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część II – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część III – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część IV – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część V – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część VI - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część VII - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część VIII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część IX – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część X - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część XI – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część XII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część XIII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część XIV – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
Część XV – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
- Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową – załącznik nr 1
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie placówki w godz.7.30 – 15.30 lub listownie na adres placówki w dniach od 23.12.2022 r. do 02.01.2023 r. do godz. 10.00.
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku
- Słonimska 15/1
15-028 Białystok
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wykonawcy zobowiązani są sporządzić ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2
- Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z przedmiotem zamówienia.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie,
w sposób zapewniający trwałość i czytelność tekstu. - Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane oraz podpisane lub parafowane przez Wykonawcę
- Oferta winna być zszyta lub spięta.
- Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą by przez niego parafowane.
- Ofertę wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania.
- Opakowanie (koperta) powinno być zaadresowane na Zamawiającego:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku
- Słonimska 15/1
15-028 Białystok
Realizacja zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu białostockiego.
- Na opakowaniu powinny być wskazane nazwa i adres Wykonawcy, tak aby bez otwierania można było odesłać ofertę, w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
VIII. Miejsce i otwarcie ofert
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.01.2023 r. o godz. 11.00 w gabinecie dyrektora Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku.
- Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie.
- Znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Kryteria, którymi będzie kierował się Zamawiający przy składaniu ofert oraz sposób oceny ofert.
- Wybór oferty dotyczy każdej części oddzielnie.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
- CENA brutto (za jedną godzinę wykonywania usługi) - 80 %
Oceny będą dokonywane w następujący sposób:
wartość brutto oferty najtańszej
wartość punktowa = -------------------------------------------- x 100 x 80%
wartości brutto oferty badanej
- Doświadczenie w prowadzeniu zajęć wspomagających dziecko 0-7 niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę - 20 % (20pkt)
Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie złożonego oświadczenia.
- od 5 lat do 10 lat – 10 pkt;
- powyżej 10 lat – 20 pkt;
- Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w. w. kryteriów wynosi 100. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim postawionym wymaganiom i została oceniona jako najbardziej korzystna w oparciu o podane kryteria wyboru.
- Informacje dotyczące wyboru oferty:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania - w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Metryka strony