Rok 2022 - Zapytanie ofertowe dot. zatrudnienie specjalistów

POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

W BIAŁYMSTOKU

  1. Słonimska 15/1, 15-028 Białystok, tel. 85 741 62 35, 518 974 432,

e-mail: kontakt@pppp.bialystok.pl

____________________________________________________________________________________

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA SPECJALISTÓW

W PODZIALE NA CZĘŚCI

 

którego przedmiotem jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających
z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającego uchwalę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P.) z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych  zadań Wiodących Ośrodków Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczych (Dz.U. poz.1712) – zadanie 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku

  1. Słonimska15/1

15-028 Białystok

NIP: 966-16-85-459 REGON 052213037

tel. 85 741 62 35

e-mail: kontakt@pppp.bialystok.pl

 

Zamówienie finansowane jest z budżetu Państwa w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającego uchwalę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P.) z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”.

  1. Informacje ogólne:
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną z części przedmiotowego zapytania.
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań Wiodących Ośrodków Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w podziale na następujące części:

 

Część I zamówienia:

Specjalista I –pełnienie funkcji fizjoterapeuty posiadającego kwalifikacje do pracy metodami Bobath, Vojty, Fits, Maes, terapii w ortezach – Spider Suit.

 

Do realizacji zamówienia w części I Zamawiający wybierze 2 osoby, która złożą najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług fizjoterapeuty;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)prowadzenie dodatkowych usług z zakresu fizjoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, oraz zagrożonych niepełnosprawnością, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

6) opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

7) opracowanie programu terapii;

8) prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część II zamówienia:

Specjalista II –pełnienie funkcji fizjoterapeuty posiadającego uprawnienia do terapii osteopatycznej, trojpłaszczyznowej stóp, PNF, skolioz, McKenzie.

 

Do realizacji zamówienia w części II Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług fizjoterapeuty;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)prowadzenie dodatkowych usług z zakresu fizjoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, oraz zagrożonych niepełnosprawnością, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

6)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

7)opracowanie programu terapii;

8)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część III zamówienia:

 

Specjalista III –pełnienie funkcji pedagoga, posiadającego uprawnienia do terapii integracji sensorycznej, wspomagania rozwoju dzieci.

 

Do realizacji zamówienia w części III Zamawiający wybierze maksymalnie 5 osób, które złożą najkorzystniejsze oferty.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoteraputycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, oraz zagrożonych niepełnosprawnością, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

6)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

7)opracowanie programu terapii;

8)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część IV zamówienia:

Specjalista IV– pełnienie funkcji pedagoga z uprawnieniami do terapii integracji sensorycznej, neuroterapii Biofeedback, z uprawnieniami trenerskimi umiejętności społecznych.

 

Do realizacji zamówienia w części IV Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, oraz zagrożonych niepełnosprawnością, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

6)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

7)opracowanie programu terapii;

8)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część V zamówienia:

Specjalista V– pełnienie funkcji psychologa i terapeuty z uprawnieniami do terapii integracji sensorycznej, diagnozy autyzmu ADOS-2.

 

Do realizacji zamówienia w części V Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeuty integracji sensorycznej;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, oraz zagrożonych niepełnosprawnością, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

6)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

7)opracowanie programu terapii;

8)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część VI zamówienia:

 

Specjalista VI – pełnienie funkcji psychologa, tyflopedagoga i socjoterapuety oraz z uprawnieniami do diagnozy i treningu uwagi słuchowej, neuroterapii Biofeedback.

 

Do realizacji zamówienia w części VI Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejszą ofertę.

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część VII zamówienia:

Specjalista VII– pełnienie funkcji pedagoga, neuroterapeuty Biofeedback z uprawnieniami do diagnozy i treningu uwagi słuchowej, terapii taktylnej i wczesnego wspomagania rozwoju.

 

Do realizacji zamówienia w części VII Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług terapeutycznych;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia.

 

Część VIII zamówienia:

Specjalista VIII - pełnienie funkcji pedagoga z uprawnieniami do prowadzenia terapii pedagogicznej.

 

Do realizacji zamówienia w części VIII Zamawiający wybierze 3 osoby, które złożą najkorzystniejsze oferty.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych pedagogicznych usług terapeutycznych;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część IX zamówienia:

Specjalista IX –pełnienie funkcji pedagoga, oligofrenapedagoga.

 

Do realizacji zamówienia w części IX Zamawiający wybierze 1 osobę, które złoży najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych pedagogicznych usług terapeutycznych;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część X zamówienia:

Specjalista X – pełnienie funkcji psychologa z uprawnieniami trenerskimi w obszarze trener umiejętności społecznych i terapii behawioralnej.

 

Do realizacji zamówienia w części X Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osobę, które złożą najkorzystniejsze oferty.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej;

3)wzmacnianie kompetencji wychowawczych rodziców, porady, konsultacje dla rodziców;

4)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom, koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym: zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach, prowadzenie akcji informacyjnych;

5)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

6)organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców, prawnych opiekunów, opiekunów faktycznych dziecka doskonalących ich kompetencje rodzicielskie.

 

 

 

Część XI zamówienia:

 

Specjalista XI– pełnienie funkcji logopedy, neurologopedy, terapeuty jąkania, terapii miofunkcjonalnej, terapii karmienia i wybiórczości pokarmowej.

 

Do realizacji zamówienia w części XI Zamawiający wybierze maksymalnie 3 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, dodatkowych usług z zakresu logopedii;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część XII zamówienia:

 

Specjalista XII– pełnienie funkcji logopedy ze znajomością specyfiki pracy dzieci z autyzmem.

 

Do realizacji zamówienia w części XII Zamawiający wybierze 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.

 

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu logopedii;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część XIII zamówienia:

 

Specjalista XIII– pełnienie funkcji logopedy, neurologopedy z uprawnieniami do elektrostymulacji obszaru ustno-twarzowego, terapii miofunkcjonalnej, kinesiotapingu, terapii niemowląt i małych dzieci.

 

Do realizacji zamówienia w części XII Zamawiający wybierze maksymalnie 2 osoby, które złożą najkorzystniejszą ofertę.

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu logopedii;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Część XIV zamówienia:

 

Specjalista XIV – pełnienie funkcji hipoterapeuty.

 

Do realizacji zamówienia w części XIV Zamawiający wybierze 1 osobę, która złoży najkorzystniejszą ofertę.

1)udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka;

2)wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom;

3)realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe dodatkowych usług z zakresu hipoterapii;

4)udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3. roku życia;

5)opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;

6)opracowanie programu terapii;

7)prowadzenie zleconej dokumentacji, w tym dzienników zajęć.

 

Do zadań wskazanych specjalistów należeć będą jeszcze następujące zadania:

  1. zapewnienie pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji wspomagania, którymi nie dysponuje Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku,
  2. poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”.
  3. wzmacnianie kompetencji wychowawczych rodziców, organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców, opiekunów prawnych, opiekunów faktycznych dziecka,
  4. wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom, koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym: zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach, prowadzenie akcji informacyjnych.

 

Czas pracy Specjalistów I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV.

Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin.

Ogółem na pracę z dzieckiem i jego rodziną przeznaczono w 2022 r. - 7 400 godzin

 

  1. Wymagany termin wykonania zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby przedmiot został zrealizowany w terminie:

 

Część I – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część II – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część III – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część IV – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część V – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część VI - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część VII - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część VIII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część IX – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część X - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część XI – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część XII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część XIII – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

Część XIV – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

 

 

  1. Oferta powinna zawierać:
  • Ofertę cenową – załącznik nr 1
  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie placówki w godz.7.30 – 15.30 lub listownie na adres placówki.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Wykonawcy zobowiązani są sporządzić ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2
  2. Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane zgodnie z przedmiotem zamówienia.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie,
    w sposób zapewniający trwałość i czytelność tekstu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
  5. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane oraz podpisane lub parafowane przez Wykonawcę
  6. Oferta winna być zszyta lub spięta.
  7. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą by przez niego parafowane.
  8. Ofertę wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania.
  9. Opakowanie (koperta) powinno być zaadresowane na Zamawiającego:

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku

  1. Słonimska 15/1

15-028 Białystok

Realizacja zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego na obszarze powiatu białostockiego.

  • Na opakowaniu powinny być wskazane nazwa i adres Wykonawcy, tak aby bez otwierania można było odesłać ofertę, w przypadku jej wpłynięcia po terminie.

 

VIII. Miejsce i otwarcie ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.05.2022 r. o godz. 12.00 w gabinecie dyrektora Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku.
  2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie.
  2. Znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

  1. Kryteria, którymi będzie kierował się Zamawiający przy składaniu ofert oraz sposób oceny ofert.
    1. Wybór oferty dotyczy każdej części oddzielnie.
    2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
  2. CENA brutto (za jedną godzinę wykonywania usługi) - 80 %

Oceny będą dokonywane w następujący sposób:

 

wartość brutto oferty najtańszej

wartość punktowa = --------------------------------------------       x 100 x 80%

wartości brutto oferty badanej

 

  1. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć wspomagających dziecko 0-7 niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę - 20 % (20pkt)

Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie złożonego oświadczenia.

- od 5 lat do 10 lat – 10 pkt;

- powyżej 10 lat – 20 pkt;

  1. Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w. w. kryteriów wynosi 100. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim postawionym wymaganiom i została oceniona jako najbardziej korzystna w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

  1. Informacje dotyczące wyboru oferty:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania - w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Poniżej zamieszczamy załączniki z zapytanie ofertowy, oświadczeniem wykonawcy i formularzem oferty w plikach doc oraz pdf.

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku

Data wytworzenia: 2022-05-10

Wprowadzający: Aleksandra Korzeniecka

Data modyfikacji: 2022-05-11

Opublikował: Aleksandra Korzeniecka

Data publikacji: 2022-05-10